After life



AFTER LIFE





Skådespelare:
Christina Ricci, Liam Neeson, Justin Long, Josh Charles, Chandler Canterbury, Celia Weston, Shuler Hensley


Genre: Drama, thriller, skräck


Handling: Efter en förskräcklig bilkrasch vaknar Anna upp av att den lokala begravningsentreprenören Eliot förbereder hennes kropp för hennes begravning. Förvirrad, rädd och fortfarande känslan av att vara levande, Anna tror inte på Eliot när han säger att hon är död och lever i "After Life". Eliot övertygar Anna att han har förmågan att se och prata med de döda och att han är den enda som kan hjälpa henne. Anna blir tvungen att möta hennes djupaste faror och acceptera hennes död.


Mitt betyg:  Filmen är lite svår att förstå kan jag tycka. Man dras hela tiden mellan att tro att hon verkligen är död och att hon inte är död. Det är aldrig kul att se en film som gör en förvirrad under hela filmen. Den hade sina bra scener, men inte tillräckligt för att jag skulle se den igen. Och med tanke på man mest får se Anna (Ricci) i filmen och ingen annan så blir den väldigt uttråkande. Under den här filmen får man verkligen tänka till för att förstå vad som händer.

Den får 2/5





Kommentarer
Postat av: Elina

SV; Så den designen blir bra :)?

2010-08-19 @ 16:33:15
URL: http://lillaelina.blogg.se/
Postat av: Elina

äre ingenting jag ska ändra?

2010-08-19 @ 16:33:55
URL: http://lillaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0