Transporter 3




TRANSPORTER 3




Skådespelare: Jason Statham, Robert Knepper, Justin Rodgers


Genre: Action


Handling: 

Den mest dödsföraktande bilföraren av dem alla är tillbaka på ett sista uppdrag, en livsviktig människotransport. Så viktig att han har utrustats med ett armband som exploderar om han rör sig mer än 25 meter bort från bilen! Actionmästaren Luc Besson (Leon, Det femte elementet) har skrivit och producerat den tredje actionsuccén om transportören Frank Martin.

Denna gång är tempot uppskruvat ytterligare ett snäpp och filmen innehåller fler halsbrytande bilstunts och mer vildsint kampkoreografi än någonsin.


Mitt betyg: Defenitivt en av mina favoritfilmer bland actionhyllan! Alla Transporter filmerna är underhållande, spännande och har dessutom lite "romantik" i sig, om man kan kalla det för romantik. Dom har allt en actionfilm ska ha; Snabba bilar, explosioner och "sex". Jag sätter samma betyg på alla Transporter filmer pga av att jag tycker likadant om dom. Du behöver inte ha sett ettan för att se tvåan osv men jag rekommenderar ändå att ni ser dom i ordning.

Den får 5/5




Kommentarer
Postat av: Elina

jag trodde du tyckte om designen!



om du ville ha något annat kunde du väl ha sagt till mig!!

2010-08-31 @ 19:54:57
URL: http://lillaelina.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig!

2010-09-05 @ 14:13:55
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0