Transporter



TRANSPORTER





Skådespelare:
Jason Statham


Genre: Action


Handling: Frank Martin (Jason Statham) är den bäste inom sitt område - att transportera farliga och illegala gods utan att ställa några frågor. Hans senaste leverans för dock med sig komplikationer då lasten visar sig vara en ung, vacker kvinna som kidnappats av internationella slavhandlare. Nu måste Frank lägga i högsta växeln i en actionladdad kamp utan avbrott för att rädda sin dyrbara last och sitt liv.



Mitt betyg:
Defenitivt en av mina favoritfilmer bland actionhyllan! Alla Transporter filmerna är underhållande, spännande och har dessutom lite "romantik" i sig, om man kan kalla det för romantik. Dom har allt en actionfilm ska ha; Snabba bilar, explosioner och "sex". Jag sätter samma betyg på alla Transporter filmer pga av att jag tycker likadant om dom. Du behöver inte ha sett ettan för att se tvåan osv men jag rekommenderar ändå att ni ser dom i ordning.

Dom får 5/5





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0