Vampyrer suger


VAMPYRER SUGER





Skådespelare:
Jenn Proske, Matt Lanter, Christopher Riggi



Genre: Komedi, parodi



Handling:
Den här filmen är ju då en parodi på twilight-filmerna. Handlar om ungefär samma saker men dom har gjort om den litegrann.




Mitt betyg: 
Jag tycker att dom har lyckats väldigt bra med karaktärena, skådespelarna var faktiskt hyfsat lika och spelade ganska bra. Då detta är en parodi överdriver dom sina handlinga ganska väl och förlöjligar personerna från twilight, vilket jag den här gången tyckte var överdrivet och löjligt. Måhända att jag tycker så pga att jag gillar filmerna så mycket men jag tycker faktiskt att dom kunde ha gjort det bättre. Det fanns en eller två scener där jag inte kunde hålla mig för skratt. Det känns som att dom har lyckats med en viss del av filmen och en annan del är katastrof. Tycker den är värd att se men är man tex ett super-duper galet twilight fan kanske man tar åt sig. Men den var bra "härmad" iallafall.

Den får 2/5





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0